Politica de returnare

Politica de returnare a bunurilor
 
 Va informam ca in conformitate cu OUG 34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line.
Returnarea produselor se poate face fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de returnare a produsului, cu exceptia cazului in care produsul returnat este deteriorat, are accesorii lipsa, etc (aceste situatii sunt descrise mai jos in cadrul politicii de retur).
Optiunea de returnare a produselor comandate online este valabila doar pentru consumatori (persoane fizice), ea neaplicandu-se in cazul persoanelor juridice, PFA-urilor, ONG-urilor, etc
Perioada de returnare a unui produs
Potrivit OUG 34/2014, perioada de retragere (de returnare a unui Produs) expira in termen de 14 zile calendaristice de la:

  • ziua in care Clientul intra in posesia fizica a comenzii – in cazul in care toate Produsele care au facut obiectul comenzii au fost livrate in acelasi transport;
  • ziua in care Clientul intra in posesia fizica a ultimului Produs – in cazul in care Clientul comanda printr-o singura comanda Produse multiple care vor fi livrate separat;
  • ziua in care Clientul intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui Produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Solicitarea returului
In cazul in care Clientul decide sa se retraga din Contract, acesta:

  •  poate completa online formularul de retur din sectiunea „Retururile mele” din rubrica ”Contul meu” de pe site-ul www.gorillasports.ro
  • poate apela Serviciul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon din sectiunea "Contact" sau poate trimite o solicitare de retur prin email la adresa suport@gorillasports.ro

Procedura de retur
In conformitate cu OUG 34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat online, aceasta prevedere aplicandu-se doar persoanelor fizice.
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. In cazul in care produsele returnate sunt deteriorate, prezinta urme vizibile de uzura ce nu mai permit revinderea acestora, Furnizorul poate refuza returul produselor respective.
In cazul in care Clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract, se aplica urmatoarele reguli:

  • Clientului i se va rambursa suma platita (inclusiv contravaloarea transportului) in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Furnizorul receptioneaza Produsul expediat de catre Client, daca produsul indeplineste conditiile de retur prevazute de lege si cele specificate in cadrul prezentei politici de retur.
  • In cazul in care Clientul expediaza Produsul ambalat necorespunzator si acest lucru duce la deteriorarea Produsului pe durata transportului, raspunderea revine in totalitate expeditorului (Clientului).
  • Rambursarea sumei se va efectua folosind aceleaşi modalitaţi de plata ca şi cele folosite de Client pentru achitarea pretului Produsului pentru care se solicita returul, cu excepţia cazului in care Clientul este de acord cu o alta modalitate de plata.

Rambursarea sumelor platite
GORILLA SPORTS ROMANIA SRL va restitui suma de bani aferenta produselor returnate ulterior verificarii produselor si dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire.
In cazul in care Clientul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din Contract, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a Produsului. Clientului ii va fi restituita suma platita pentru produs la care se scade suma platita pentru transportul produsului/produselor de retur, care este intial platita de vanzator.
Termenul de rambursare a sumelor catre client este urmatorul:

  • Pentru produsele returnate in perioada legala de 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data la care Furnizorul a receptionat produsul returnat si a constatat ca acesta indeplineste conditiile de retur.
  • Pentru produsele la care se constata anumite deficiente ce impun aplicarea unor penalitati, produsele care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate pe parcursul transportului, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.

Modalitatile de plata a sumelor rambursate sunt dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate online cu cardul bancar prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate cu plata la livrare, pentru restituirea sumelor platite Clientului i se va solicita un cont bancar valid, rambursarea urmand a se face prin virament bancar, neputandu-se efectua rambursarea banilor in numerar.

Rambursarea pretului Produsului se va face la pretul inscris in factura emisa la vanzarea Produsului care a fost trimisa Clientului odata cu acesta, indiferent de fluctuatiile de pret ale acestuia ulterioare vanzarii

Conditii generale privind returul produselor achizitionate on-line
Va informam ca in conformitate cu OUG 34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data la care ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar Consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG 34/2014, Clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
  • Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
  • Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa.
  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului intra in atributiile Clientului.

GORILLA SPORTS ROMANIA SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:

  • Returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
  • In conditiile in care au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul produselor fiind acceptate doar daca sunt sigilate, in ambalajul original cu toate etichetele originale).

Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita returul:

  • sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
  • sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie (daca a fost oferit).
  • sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
  • sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
  • sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi,modificari, etc).

Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.
In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, Furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG 34/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de Client.
Returnarea produselor neconforme
Puteti solicita returnarea produselor si in urmatoarele situatii:

  • Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site.Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Furnizor.
  • Produse livrate gresit (nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre client): Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor.

Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
  • Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
  • Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit);
  • Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozitul Furnizorului;

Nu se accepta returnarea Produselor asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
Aveti intrebari sau nelamuriri legate de politica noastra de retur?
Daca aveti nelamuriri legate de produsele pe care le-ati achizitionat de la noi, intrebari legate de politica noastra de retur, nu ezitati sa ne contactati la adresa de email suport@gorillasports.ro